Rekrutujemy

Junior Digital Analyst

Białystok
Zakres obowiązków:

  • Obsługa narzędzi analityki webowej: analizowanie danych, raportowanie i opracowywanie wskaźników zależnie do potrzeb biznesowych klientów.
  • Współpraca przy prowadzeniu kampanii z zakresu Marketing Automation
  • Współtworzenie dashboardów prezentujących aktywność online w platformach ecommerce naszych klientów
  • Analiza konwersji i ruchu na stronach internetowych naszych Klientów
  • Podstawowe testy stron i wdrożeń usług analitycznych
  • Przygotowywanie dokumentów i raportów powdrożeniowych.
Nasze oczekiwania:
  • Posiadasz chęć rozwoju w dziedzinie analityki webowej i automatyzacji marketingu
  • Znasz i rozumiesz metryki kampanii marketingowych
  • Interesują cię zachowania użytkowników na stronie i wiesz, co wpływa na konwersję na stronie
  • Dobrze znasz arkusze kalkulacyjne i lubisz pracę w tabelach
  • Jesteś dociekliwy i potrafisz wyciągać wnioski z danych
  • Wiesz, jak zaprezentować wyniki by były czytelne
  • Szybko się uczysz, nie boisz się nowych wyzwań. Potrafisz działać w zespole projektowym
  • Znasz język angielski na poziomie komunikatywnym – ważne w procesie edukacji 🙂

Otrzymasz od nas dodatkowe punkty za:

  • Wykształcenie kierunkowe: marketing internetowy, analityka, UX,
  • Znajomość narzędzi z rodziny Google (Google Analytics, Looker Studio, Google Search Console) oraz narzędzi do automatyzacji marketingu.
  • Certyfikaty potwierdzające znajomość narzędzi Google (Google Analytics, Google Tag Manager, Looker Studio)
W zamian otrzymasz od nas:

  • wynagrodzenie adekwatne do Twojej wiedzy, doświadczenia, a przede wszystkim tego co wniesiesz do naszego zespołu, widełki UOP 4 000,00 – 5 500,00 brutto, możliwość współpracy B2B
  • atrakcyjną ścieżkę rozwoju zawodowego – sam możesz zdecydować czy chcesz zostać ekspertem, liderem – a my pomożemy Ci w jej realizacji
  • rozwój wiedzy i kompetencji poprzez możliwość udziału w konferencjach branżowych, wewnętrznych i zewnętrznych szkoleniach, dostęp do kursów, webinarów oraz naszej firmowej biblioteczki
  • elastyczny model pracy, nasza kultura organizacyjna oparta jest w dużej mierze o zasady Work-Life Fit, więcej tym możesz poczytać TU
  • w zdrowym ciele, zdrowy duch – dbamy o naszych pracowników zapewniając im nie tylko prywatną opiekę medyczną, ale także pakiet sportowy
  • we know that knowing languages ​​is very important, so dofinansowujemy lekcje j. angielskiego, które odbywają się w naszych biurach
  • mamy też aplikację TeamToolbox, w której wysyłamy sobie karteczki Kudos i zbieramy punkty, które możemy wymieniać na nagrody indywidualne lub wspólne inicjatywy
  • nie znamy pojęcia dress code’u, pracujemy w luźnej atmosferze, ale jesteśmy dobrze zorganizowani. Mamy mnóstwo narzędzi ułatwiających naszą pracę. Na co dzień korzystamy ze Slacka, Asany, Google Workspace.

PS. Nie chcemy tak od razu odkrywać przed tobą wszystkich kart, ale możemy Ci powiedzieć, że w godzinach pracy rozgrywamy turnieje w rzutkach albo ping-ponga, mamy dużo słooodyczy i robimy najlepsze imprezy integracyjne… więcej opowiemy Ci już na rozmowie:)

P.S 2. Przeczytaj nasz CultureBook i dowiedz się jacy jesteśmy, jak się zachowujemy, co robimy i jakie wyznajemy zasady i wartości.

    formularz kontaktowy

      „Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informujemy, iż:

      • Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Netarch Sp. z o.o.. z siedzibą w Krakowie (31-416) przy ul. Dobrego Pasterza 13/6
      • Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji .W przypadku wyrażenia dobrowolnej i opcjonalnej zgody, dane będą przetwarzane także dla celów przyszłych rekrutacji.
      • Podane przez Pana/Panią dane osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych
      • Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od zakończenia niniejszej rekrutacji lub przez 2 lata – w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji.
      • Posiada Pani/Pan dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem).
      • Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie elektronicznej na adres mailowy rekrutacja@sempai.pl.
      • Przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego ds. ochrony danych osobowych, w przypadku uznania przez Pana/Panią, że przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dn. 27 kwietnia 2016 r.
      • Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji.
      • Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

      * pole obowiązkowe

      Nie znalazłeś aktualnie stanowiska dla siebie, ale chciałbyś pracować z nami?

      Obecnie do naszego zespołu poszukujemy