Rekrutujemy

Client Service Team Leader (Białystok)

8 200,00 - 9 500,00 zł brutto
Dlaczego warto do nas dołączyć?

🌱 Work-Life Fit: Cenimy równowagę między życiem zawodowym a prywatnym – oferujemy hybrydowy model pracy i elastyczne godziny rozpoczęcia dnia, bo wiemy, że każdy ma swój rytm

🎂 Twój dzień, Twój czas: Dajemy Ci wolny dzień na urodziny – świętuj tak, jak lubisz!

☀️ Workation w Hiszpanii: Chcesz połączyć pracę z odrobiną słońca? Skorzystaj z naszego firmowego apartamentu w Hiszpanii

💪 Dbamy o zdrowie: Opieka medyczna PZU, karta sportowa Medicover i Mindgram – wszystko, byś czuł/a się dobrze, fizycznie i psychicznie

📚 Rozwój i wsparcie: Szkolenia, mentoring, certyfikaty i najlepsze eventy branżowe to u nas codzienność – rozwijaj się razem z nami

Twoje zadania:

✔️ Zarządzanie zespołem Client Service: Motywowanie, wspieranie i dbanie o rozwój zespołu

✔️Pilnowanie efektywności podległego zespołu, nadzór i rozliczanie premii

✔️Rekrutowanie członków zespołu

✔️Wspieranie i udział w spotkaniach z klientami

✔️Zarządzanie ewentualnymi sytuacjami kryzysowymi w relacjach z klientami swojego zespołu
✔️ Nadzorowanie i koordynowanie projektów w obszarze performance marketingu
✔️ Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
✔️ Doradztwo strategiczne i identyfikowanie nowych możliwości współpracy
✔️ Współpraca z działami SEO, SEM i innymi ekspertami w celu realizacji strategii marketingowych
✔️ Analiza efektywności działań oraz przygotowywanie raportów dla klientów

Nasze oczekiwania:

🔹 Minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze klienta B2B, w tym przynajmniej 1 rok na stanowisku liderskim w agencji marketingowej lub pokrewnym środowisku.
🔹 Wiedza w zakresie performance marketingu (SEO, SEM, Content Marketing, Google Ads, Social Ads, Analityka Internetowa).
🔹 Umiejętność zarządzania zespołem i koordynacji projektów między działami.
🔹 Doskonałe umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne.
🔹 Znajomość narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics.
🔹 Swoboda w budowaniu strategii oraz rozwijaniu relacji z klientami.
🔹 Mile widziane: certyfikaty branżowe, takie jak DIMAQ, Google Ads lub podobne.

🔹Umiejętność pracy z wysokim poziomem odpowiedzialności
🔹 Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.

💡 Jeśli widzisz siebie w tej roli, ale nie spełniasz wszystkich wymagań, napisz do nas! Może to właśnie Ty wzmocnisz nasz zespół.

✨ Dowiedz się więcej o SEMPAI z naszego CultureBooka – poznaj wartości, które czynią nas wyjątkowymi!

📩 Wyślij swoje CV już dziś i dołącz do zespołu ekspertów, którzy inspirują i osiągają więcej razem. 🚀

formularz kontaktowy

    „Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informujemy, iż:

    • Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Netarch Sp. z o.o.. z siedzibą w Krakowie (31-416) przy ul. Dobrego Pasterza 13/6
    • Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji .W przypadku wyrażenia dobrowolnej i opcjonalnej zgody, dane będą przetwarzane także dla celów przyszłych rekrutacji.
    • Podane przez Pana/Panią dane osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych
    • Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od zakończenia niniejszej rekrutacji lub przez 2 lata – w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji.
    • Posiada Pani/Pan dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem).
    • Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie elektronicznej na adres mailowy rekrutacja@sempai.pl.
    • Przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego ds. ochrony danych osobowych, w przypadku uznania przez Pana/Panią, że przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dn. 27 kwietnia 2016 r.
    • Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji.
    • Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

    * pole obowiązkowe

    Nie znalazłeś aktualnie stanowiska dla siebie, ale chciałbyś pracować z nami?

    Obecnie do naszego zespołu poszukujemy