Rekrutujemy

👉🏼 Client Service Team Leader

Kraków
🧩 Zakres obowiązków

  • Nadzorowanie codziennej pracy zespołu obsługi klienta w agencji digital marketingu, zapewnienie wysokiej jakości obsługi oraz skutecznej realizacji zadań
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami, dbanie o ich zadowolenie oraz identyfikowanie dodatkowych możliwości współpracy
  • Planowanie strategii obsługi klienta zgodnie z celami firmy oraz usprawnianie procesów
  • Monitorowanie wskaźników wydajności zespołu i podejmowanie działań w celu optymalizacji procesów i poprawy wyników
  • Współpraca z innymi działami agencji w celu zapewnienia spójności działań i zadowolenia klienta
  • Profesjonalne podejście do rozwiązywania trudnych sytuacji i wyzwań klientów, prowadzące do pozytywnych rezultatów i budowania lojalności
  • Utrzymywanie wysokiego poziomu zaangażowania i motywacji w zespole poprzez regularne spotkania, coaching i dostarczanie opinii zwrotnej

🧩 Nasze oczekiwania

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w obszarze obsługi klienta, preferowane dwuletnie doświadczenie w branży digital marketingu, w szczególności w agencji SEO/SEM
  • Zrozumienie mechanizmów SEO (Search Engine Optimization) i SEM (Search Engine Marketing) dotyczących treści i stron internetowych w celu poprawy ich widoczności w wyszukiwarkach
  • Doświadczenie w analizie działań reklamowych, takich jak Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads, Marketplace Ads
  • Znajomość narzędzi i platform używanych w digital marketingu takich jak GA4, Ahrefs, Senuto, Google Search Console itp.
  • Silne umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami oraz zespołem
  • Elastyczność, umiejętność szybkiego reagowania na zmieniające się warunki rynkowe i potrzeby klientów
  • Umiejętność korzystania z platformy do zarządzania projektami, takiej jak Asana lub podobne, umożliwiająca skuteczne planowanie i monitorowanie działań zespołu

🧩 W zamian otrzymasz od nas

  • wynagrodzenie adekwatne do Twojej wiedzy, doświadczenia, a przede wszystkim tego co wniesiesz do naszego zespołu, widełki UOP 7 500,00 – 9 900,00 brutto + premie [możliwość współpracy B2B]
  • atrakcyjną ścieżkę rozwoju zawodowego – sam możesz zdecydować czy chcesz zostać ekspertem, liderem – a my pomożemy Ci w jej realizacji
  • rozwój wiedzy i kompetencji poprzez możliwość udziału w konferencjach branżowych, wewnętrznych i zewnętrznych szkoleniach, dostęp do kursów, webinarów oraz naszej firmowej biblioteczki
  • elastyczny model pracy, nasza kultura organizacyjna oparta jest w dużej mierze o zasady Work-Life Fit
  • firmowy dom w Hiszpanii, gdzie w ramach projektu Workation możemy pracować i ładować w pełnym słońcu swoje baterie 🙂
  • dbamy o dobrostan naszych pracowników, z tego tytułu umożliwiliśmy im korzystanie z platformy WellBeingowej z nielimitowanym dostępem do opieki psychologicznej
  • w zdrowym ciele, zdrowy duch – dbamy o naszych pracowników zapewniając im nie tylko prywatną opiekę medyczną, ale także pakiet sportowy
  • we know that knowing languages ​​is very important, so dofinansowujemy lekcje j. angielskiego, które odbywają się w naszych biurach
  • posiadamy kafeterie WorkSmile, która co miesiąc doładowywana jest punktami zmieniającymi się na realne złotówki
  • nie znamy pojęcia dress code’u, pracujemy w luźnej atmosferze, ale jesteśmy dobrze zorganizowani. Mamy mnóstwo narzędzi ułatwiających naszą pracę. Na co dzień korzystamy ze Slacka, Asany, Google Workspace.

PS. Nie chcemy tak od razu odkrywać przed tobą wszystkich kart, ale możemy Ci powiedzieć, że w godzinach pracy rozgrywamy turnieje w rzutkach albo ping-ponga, mamy dużo słooodyczy i robimy najlepsze imprezy integracyjne… więcej opowiemy Ci już na rozmowie:)

P.S 2. Przeczytaj nasz CultureBook i dowiedz się jacy jesteśmy, jak się zachowujemy, co robimy i jakie wyznajemy zasady i wartości.

formularz kontaktowy

    „Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informujemy, iż:

    • Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Netarch Sp. z o.o.. z siedzibą w Krakowie (31-416) przy ul. Dobrego Pasterza 13/6
    • Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji .W przypadku wyrażenia dobrowolnej i opcjonalnej zgody, dane będą przetwarzane także dla celów przyszłych rekrutacji.
    • Podane przez Pana/Panią dane osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych
    • Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od zakończenia niniejszej rekrutacji lub przez 2 lata – w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji.
    • Posiada Pani/Pan dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem).
    • Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie elektronicznej na adres mailowy rekrutacja@sempai.pl.
    • Przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego ds. ochrony danych osobowych, w przypadku uznania przez Pana/Panią, że przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dn. 27 kwietnia 2016 r.
    • Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji.
    • Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

    * pole obowiązkowe

    Nie znalazłeś aktualnie stanowiska dla siebie, ale chciałbyś pracować z nami?

    Obecnie do naszego zespołu poszukujemy